Option One dla R.Bosch

Option One zakończyła akcję promocyjną prowadzoną w supermarketach budowlanych na zlecenie firmy R.Bosch

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Celem akcji było bezpośrednie zaznajomienie klientów z nowym produktem Bosch, wiertarko - wkrętarką akumulatorową IXO.

Ze względu na bardzo małą wagę, niewielkie rozmiary i prostą obsługę wkrętarka IXO jest urządzeniem pozwalającym na sprawne wykonywanie drobnych napraw domowych nawet przez osoby nie mające doświadczenia w majsterkowaniu. Dzięki innowacyjnej technologii litowo-jonowej - stosowanej do tej pory w telefonach komórkowych - urządzenie jest zawsze gotowe do działania, nawet po dłuższym okresie nieużywania.

"Ponieważ w dużej mierze produkt ten kierowny jest do kobiet, które coraz częściej próbują swoich sił w majsterkowaniu, zdecydowaliśmy się na dość nietypową dla naszej branży formę komunikacji o tym produkcie poprzez prezentacje dokonywane przez profesjonalnie wyszkolone prezenterki" - mówi Edyta Białkowska, Specjalista ds. Marketingu w firmie Robert Bosch - "W tym przypadku uznaliśmy bowiem, że to własnie młode i dynamiczne kobiety będą w stanie najlepiej przekonać naszych klientów do zalet IXO i zachęcić ich do zakupu."

Przez 4 kolejne weekendy klienci sieci Obi, Praktiker i Leroy Merlin mogli zapoznać się z IXO i jego unikalnymi cechami. Ci z nich, którzy zdecydowali się na zakup, otrzymywali dodatkowo niespodziankę - potężne pudełko opakowanych ozdobnie ciastek, w sam raz nadających się na świąteczny prezent.

Akcja promocyjna IXO była pierwszym projektem agencji Option One dla firmy Robert Bosch, wygranym na drodze przetargu.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta