Nowy rzecznik Orlenu. Przeszedł z urzędu warszawskiej dzielnicy

Mateusz Witczyński został nowym rzecznikiem prasowym Orlenu. Pełniąca dotychczas tę funkcję Edyta Olkowicz pozostaje w strukturach koncernu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Nowy rzecznik Orlenu. Przeszedł z urzędu warszawskiej dzielnicy
Mateusz Witczyński, fot. LinkedIn

Mateusz Witczyński ostatnio, przez blisko 4 lata, pracował w Urzędzie Dzielnicy Wola w Warszawie jako szef komunikacji i rzecznik prasowy.

W latach 2016-2020 był communication managerem w firmie Astaldi, gdzie m.in. odpowiadał m.in. za implementację globalnej strategii PR na rynku polskim i szwedzkim. W 2015 roku pracował jako PR expert w Państwowej Agencji Atomistyki. Wcześniej, przez 5 lat, był communication managerem i rzecznikiem prasowym w AGP Metro Polska.

Mateusz Witczyński zdobywał też doświadczenie w mediach. Był dziennikarzem “Pulsu Biznesu”, Mediów Regionalnych, “Echa Miasta” i “Dziennika Polska Europa Świat”.

Witczyński jako rzecznik prasowy Orlenu zastąpił Edytę Olkowicz, która funkcję tę pełniła od 2022 roku i pozostaje w strukturach spółki. 

Kilka dni temu informowaliśmy, że z Orlenem rozstała się - po 22 latach pracy - dyrektorka odpowiedzialna za obszar sponsoringu Agata Pniewska. 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa