OS3 multimedia dla Piccolo w internecie i offline

OS3 multimedia wygrała przetarg na obsługę reklamową Piccolo. Agencja będzie pracować dla tej marki zarówno w internecie, jak i mediach offline’owych.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W przetargu na całościową obsługę reklamową Piccolo OS3 multimedia wygrała z dwoma innymi agencjami. W ramach tego zlecenie firma zajmie się m.in. stworzeniem serwisu internetowego marki, który będzie łączył elementy zabawy i rozrywki dla dzieci z elementami produktowymi. Ponadto będzie odpowiadać za przygotowanie gier, koncepcję konkursu dla najmłodszych oraz – w szerszej perspektywie – działania w mediach społecznościowych. Na każdym etapie współpracy agencja będzie również świadczyć usługi strategicznego doradztwa w zakresie biznesowego wykorzystania obecności Piccolo w internecie.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Verbena znów w portfolio agencji Insignia

Verbena znów w portfolio agencji Insignia

"Kolej przejść na Ty". Zimowy pociąg marki Tyskiego wróci na tory

"Kolej przejść na Ty". Zimowy pociąg marki Tyskiego wróci na tory

Oto wyniki Spotify za trzeci kwartał. Rośnie liczba subskrybentów

Oto wyniki Spotify za trzeci kwartał. Rośnie liczba subskrybentów

Szefowa Microsoftu twierdzi, że Polska może być liderem w wykorzystaniu AI

Szefowa Microsoftu twierdzi, że Polska może być liderem w wykorzystaniu AI

"Szepty mroku" powracają. Trzeci sezon thrillera noir AMC odkrywa mroczne tajemnice pustyni
Materiał reklamowy

"Szepty mroku" powracają. Trzeci sezon thrillera noir AMC odkrywa mroczne tajemnice pustyni

Allegro z nową odsłoną aplikacji i asystentem AI

Allegro z nową odsłoną aplikacji i asystentem AI