Panasonic: smartfon z Androidem i ekranem OLED dla Europy

Panasonic potwierdził, że w przyszłym roku wróci na europejski rynek smartfonów. Firma ujawniła pierwsze szczegóły na temat urządzenia, które będzie można kupić na naszym kontynencie.

km
km
Udostępnij artykuł:
1 komentarz

Kilkanaście dni temu o planowanym przez Panasonica powrocie na europejski rynek smartfonów donosił japoński dziennik biznesowy Nikkei (więcej na ten temat). Nie radząc sobie m.in. z ostrą konkurencją cenową, firma zrezygnowała ze sprzedaży telefonów komórkowych na rynkach zagranicznych w 2006 roku (więcej na ten temat).

Teraz Panasonic oficjalnie ogłosił, że w marcu 2012 roku wprowadzi do Europy swój pierwszy globalny model smartfonu. Wstępnie firma podała, że będzie on wyposażony w 4,3-calowy ekran OLED qHD oraz ultracienką obudowę odporną na wodę i kurz.

grafika

Firma udostępniła zdjęcia prototypu urządzenia, z których wynika, że będzie ono obsługiwało technologię Near Field Communications (NFC). Smartfon, którego nazwa nie została ujawniona, ma pracować pod kontrolą systemu Android.

grafika

 

grafika

Panasonic nie zamierza poprzestać na tym jednym modelu. Firma zamierza stopniowo rozszerzać ofertę smartfonów dla Europy i planuje też wejście na inne światowe rynki. 

Panasonic liczy, że w przyszłym roku fiskalnym sprzeda na naszym kontynencie 1,5 miliona smartfonów. Z kolei na rok fiskalny 2016 celem jest globalna sprzedaż na poziomie 15 milionów urządzeń, w tym 9 milionów w Europie, Azji, Chinach i USA, a 6 milionów w Japonii.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background
Komentarze (1)
dzbs
14 lat temu

ładny, w przeciwieństwie do hostessy ;]

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Katalog Hulu już widoczny w polskiej wersji Disney+

Katalog Hulu już widoczny w polskiej wersji Disney+

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność
Materiał reklamowy

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali