Papaya Films otwiera biuro w Lizbonie

Dom produkcyjny Papaya Films otworzył filę w stolicy Portugalii. Kieruje nią stojący na czele całej firmy Kacper Sawicki.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Papaya Films otwiera biuro w Lizbonie
Kacper Sawicki, prezes i większościowy udziałowiec Papaya Films

Portugalskie biuro polskiego domu produkcyjnego to czwarty po Warszawie, Londynie, Nowym Jorku oddział Papaya Films.

Na czele nowej spółki staje Kacper Sawicki, CEO i executive producer Papaya Films. Oddział jest w trakcie realizacji kolejnej odsłony eventu produkcyjnego dla Grey NY i GSK, za którą odpowiadają producenci Marta Spychalska i Federico Rosa.

- Otwarcie biura w Lizbonie pozwala nam poszerzyć ofertę serwisową dla klientów europejskich oraz amerykańskich, a także stopniowo realizować budować pozycje na rynku 'primary production'. Możliwości lokacyjne oraz castingowe w Portugalii uzupełniają nasze dotychczasowe zasoby - mówi Kacper Sawicki.  

W 2019 roku dom produkcyjny Papaya Films, realizujący głównie reklamy i teledyski, osiągnął wzrost przychodów sprzedażowych o 45,8 proc. do 111,07 mln zł, a jego zysk netto poszedł w górę z 1,98 do 11,92 mln zł. To rekordowe wyniki firmy. Ma na koncie realizacje dla takich klientów jak Kaufland, Samsung, ING Bank Śląski, Canal+, Puma, Mazda, Mohito, Adidas, AXA, 4F, Hortex, Kazar, McDonald’s i Rossman.

Papaya pracuje także dla zagranicznych klientów, m.in. Lancerto, Vodafone, Chandon, Trebor, Deliveroo i Vanish

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"