PARP szuka domu mediowego do obsługi w prasie i internecie

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości prowadzi przetarg na zakup powierzchni reklamowych w prasie oraz w serwisach internetowych. Z wybraną firmą będzie pracować do końca czerwca przyszłego roku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
PARP szuka domu mediowego do obsługi w prasie i internecie

W wyniku przetargu PARP nawiązać współpracę z firmą, która na jej zlecenie zajmie się zakupem powierzchni reklamowej w prasie oraz w serwisach internetowych. Jej zadaniem będzie też koncepcja doboru mediów do zrealizowania przez instytucję cyklu edukacyjnego.

PARP planuje bowiem publikację szeregu materiałów związanych z promocją działań statutowych, a także aktywności realizowanych przez instytucję w ramach różnych programów.

Wybrana w przetargu firma będzie pracować dla PARP do końca czerwca 2019 roku. Budżet, jaki zamierza na ten cel przeznaczyć PARP wynosi 285 tys. zł netto.

Przetarg trwa do 11 września br.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS