„Party” nowym liderem, „Viva!” z największym wzrostem

W sierpniu br. na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people awansował magazyn „Party”. Największym wzrostem pochwalić się może „Viva!”, z kolei najwięcej straciło „Show”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w sierpniu br. wyniosła 499 420 egz. i była wyższa o 11,58 proc. niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl. Pismo to na pozycję lidera awansowało z miejsca drugiego. W sierpniu ub.r. jego cena wynosiła 1,99 zł, a w sierpniu br. jeden numer miał taką samą ceną, a drugi kosztował 1,50 zł.

Z kolei na drugie miejsce spadł natomiast magazyn „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on w zestawieniu największy spadek sprzedaży wynoszący 13,59 proc., natomiast jego średni wynik uplasował się na poziomie 456 263 egz. Obecnie „Show” kosztuje 1,50 zł, rok wcześniej - 1,99 zł, ale w sierpniu 2011 roku magazyn ten został odświeżony i wsparty kampanią.

Na trzeciej pozycji znalazł się ukazujący się od października ub.r. „Flesz” (Edipresse Polska), który sprzedał się średnio w liczbie 273 050 egz.

Największy wzrost sprzedaży ogółem zanotowała plasująca się na piątym miejscu „Viva!” (Edipresse Polska). Jej średni wynik wzrósł o 19,66 proc. do 200 510 egz. Obecnie magazyn ten kosztuje 2,99 zł, rok wcześniej - 5,99 zł.

W sierpniu br. w porównaniu do lipca br. największym wzrostem sprzedaży (aż 134,14 proc.) pochwalić się może „Gala” (G+J Polska). Natomiast najwięcej w tym ujęciu stracił „Flesz” - 13,41 proc.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style