Paweł Modzelewski szefem strategii w 24/7Communication

Do agencji 24/7Communication dołączyli Paweł Modzelewski, który objął stanowisko head of strateg oraz Jakub Żychliński (junior account manager).

pr
pr
Udostępnij artykuł:
Paweł Modzelewski szefem strategii w 24/7Communication
Paweł Modzelewski

Modzelewski objął stanowisko head of strategy, w ramach którego będzie odpowiedzialny za tworzenie strategii komunikacji oraz optymalizację rozwiązań komunikacyjnych klientów. Wesprze także działania z zakresu new business.

Modzelewski wcześniej przez 8 lat związany był z agencją Starcom (obecnie Publicis Media), gdzie zajmował się m.in. strategią i realizacją kampanii digitalowych oraz social mediowych dla marek, takich jak Samsung, T-Mobile, Coca-Cola, Kamis, Milka, Prince Polo, Crunchips, czy Link4.

Jakub Żychliński na stanowisku junior account manager wzmocnił zespół korporacyjny agencji. Będzie odpowiedzialny za komunikację wewnętrzną, wsparcie działań marketingowych i CSR dla klienta Procter&Gamble.

Żychliński jest absolwentem Instytutu Stosunków Międzynarodowych na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Przez kilka lat pracował jako dziennikarz w TVP oraz Agorze. Doświadczenie zebrane w pracy redakcyjnej i przed kamerą z powodzeniem wykorzystuje w public relations. Był odpowiedzialny za prowadzenie komunikacji korporacyjnej m.in. Grupy Azoty Police, Polskiej Spółki Gazownictwa oraz globalnej firmy zajmującej się testami i certyfikacją – UL.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta