PayPal One Touch wchodzi do Polski

PayPal wprowadził do Polski system płatności internetowych i mobilnych za pomocą jednego kliknięcia PayPal One Touch.

km
km
Udostępnij artykuł:

Dzięki PayPal One Touch, kupujący online nie muszą wprowadzać danych karty kredytowej oraz loginów i haseł w każdej aplikacji czy stronie, na której płacą z PayPal.

Po pierwszym zalogowaniu użytkownicy mają możliwość zaznaczenia opcji “pozostania zalogowanym w celu szybszych zakupów” na tym samym urządzeniu i przeglądarce, w sklepach sprzedawców PayPal, którzy korzystają z nowego rozwiązania Express Checkout. W ten sposób, przez kolejne 6 miesięcy, zaznaczając opcję płatności PayPal na stronach współpracujących sklepów, użytkownicy klikają jedynie “kontynuuj” w celu dokonania zakupu.

Z kolei wszyscy sprzedawcy PayPal oferujący nowe rozwiązanie Express Checkout będą automatycznie udostępniać swoim klientom opcję One Touch, bez konieczności dodatkowej integracji.

grafika

PayPal One Touch był do tej pory dostępny w USA, Kanadzie i Wielkiej Brytanii. Teraz, oprócz Polski, system wchodzi także do Australii, Austrii, Belgii, Danii, Francji, Niemiec, Holandii, Norwegii, Hiszpanii, Szwecji, Szwajcarii i Turcji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami