Performics zajmie się performance marketingiem firmy W.Kruk

Należąca do Publicis Media agencja Performics zajmie się długofalową obsługą firmy jubilerskiej W.Kruk. Umowa dotyczy działań z zakresu performance marketingu oraz e-commerce dla serwisu wkruk.pl. Firmy współpracowały dotychczas projektowo.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Performics będzie odpowiadać za obsługę W.Kruk w obszarach SEO, PPC, paid social, programmatic, afiliacji, e-mail marketingu oraz wsparcia w zakresie analityki internetowej sklepu wkruk.pl.

Performics współpracowała z W.Kruk na zasadach projektowych od dwóch lat, szukając nowych rozwiązań i testując innowacyjne narzędzia w zakresie wsparcia e-commerce. Podstawowym celem tych działań jest segmentacja użytkowników i personalizacja komunikacji. W czasie rozwijającej się współpracy Performics dodał do zakresu swoich usług dla W.Kruk m.in. afiliację, współpracę z wieloma sieciami mailingowymi oraz integrację z inteligentnymi feedami produktowymi, które na podstawie algorytmów dobierają najbardziej efektywne produkty dla każdego kanału.

Wartość budżetu oraz termin obowiązywania umowy nie zostały ujawnione. Firmy podają jedynie, że będą współpracować długofalowo.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu