Pernod Ricard po raz pierwszy reklamuje się jako grupa w kampanii „Be A Convivialist!"

Grupa Pernod Ricard, producent win i napojów alkoholowych, rozpoczyna pierwszą globalną kampanię korporacyjną. Działania pod hasłem „Be A Convivialist!" promują wartości serdecznej atmosfery budowanej w swoim otoczeniu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Pernod Ricard po raz pierwszy reklamuje się jako grupa w kampanii „Be A Convivialist!"

Na potrzeby kampanii przygotowano 10-minutowy film, opowiadający o idei conviviality – wartości tworzenia serdecznej atmosfery, gościnności, towarzyskości, ciepła i radość płynących z chwil spędzonych z bliskimi. Materiał prezentuje historie 12 osób z całego świata, które wierzą w wartość conviviality.

Film zatytułowany „The Power of Conviviality” zrealizowało studio Elephant At Work.

Pernod Ricard i Vice

Grupa Pernod Ricard nawiązała ponadto współpracę z platformą Vice, dzięki której powstanie seria reportaży z całego świata. Będą pzy nich pracować także dziennikarka Laurence Cornet i fotograf Stéphane Lavoué, znanego z prac dla „The New York Times”, brytyjskiego „The Times”, a także „Le Figaro” i „Le Monde”.

Dokument pokaże ambasadorów conviviality z Irlandii, Kolumbii, Włoch czy Chin.

Ponadto, we współpracy z OpinionWay, Grupa Pernod Ricard przeprowadziła badania wśród 11 487 respondentów z Francji, Hiszpanii, Włoch, Niemiec, USA, Wielkiej Brytanii, Indii, Chin, RPA, Brazylii i Meksyku. Ich celem była ocena idei conviviality.

Portfolio Grupy Pernod Ricard obejmuje wódkę Absolut, pastis Ricard, szkockie whisky Ballantines ’s, Chivas Regal, Royal Salute i Glenlivet, irlandzką whiskey Jameson, koniak Martell, rum Havana Club, gin Beefeater, likier Malibu, szampany Mumm i Perrier-Jouët, a także wina Jacob’s Creek, Brancott Estate, Campo Viejo i Kenwood.

Korporacja działa poprzez sześć spółek - Właścicieli Marek (tzw. Brand Companies), zarządzających globalnie markami i produkcją, a także poprzez 86 firm dystrybucyjnych odpowiedzialnych za sprzedaż i marketing na rynkach lokalnych (tzw. Market Companies), utworzonych na każdym kluczowym rynku.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę