Phelps z Subway

Michael Phelps podpisał długoterminową globalną umowę z jedną znajwiększych na świecie sieci franczyzowych restauracji szybkiejobsługi Subway.

km
km
Udostępnij artykuł:

Po zdobyciu ośmiu złotych medali w pływaniu na igrzyskacholimpijskich w Pekinie, Phelps jest rozchwytywany przez firmy,chcące aby promował on ich marki i produkty. Podpisał on już umowym.in. z Kellogg Corn Flakes, Rosetta Stone, Speedo i Visą -informuje serwis Marketing Week.

Obowiązująca co najmniej do 2012 roku umowa z Subway zostałaoparta na zasadzie wyłączności, co oznacza, że Phelps nie możewspółpracować z żadnymi innymi sieciami restauracji, w tym równieżz McDonald's, z którą był powiązany w trakcie igrzysk.

"Wiedzieliśmy, że Michael Phelps jest wielkim fanem naszychkanapek i chcieliśmy na tej podstawie wraz z nim pokazać, że Subwayjest marką, która może odgrywać rolę w pomaganiu każdemu, odzawodowych sportowców po weekendowych biegaczy (...)" - stwierdziłTony Pace, dyrektor ds. marketingu w Subway.

Z danych firmy badawczej Nielsen Monitor-Plus wynika, że wubiegłym roku posiadająca 30.231 restauracji w 87 krajach (11 wPolsce) sieć wydała na reklamę ponad 400 milionów dolarów, a wpierwszych dziewięciu miesiącach roku obecnego blisko 340 milionówdolarów.

źródło: Marketing Week

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu