Piotr Adamczewski w kampanii Oleju Wielkopolskiego

Princes Polska wprowadza do sprzedaży Olej Wielkopolski. Towarzyszy temu kampania reklamowa z udziałem Piotra Adamczewskiego, którą przygotowały firmy Believe, Mediaedge:cia i Edelman Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Trafiający właśnie na rynek Olej Wielkopolski to olej rzepakowy o uniwersalnym zastosowaniu. Olej – produkowany przez firmę Princes Polska – będzie dostępny w butelkach jednolitrowych (rekomendowana cena półkowa: 5,49 zł) i trzylitrowych (15,99 zł).

Olej Wielkopolski przez cały najbliższy rok będą wspierać działania reklamowe. Już teraz na stronie internetowej produktu – dostępnej pod adresem www.olejwielkopolski.pl – można przeczytać wskazówki i przepisy kulinarne przygotowane przez Piotra Adamczewskiego. W najbliższych dniach działania promujące Olej Wielkopolski będą prowadzone w supermarketach w Kaufland (17-19 grudnia) i Carrefour (20-21 grudnia). Natomiast kampania reklamowa w telewizji, prasie i internecie będzie prowadzona przez cały przyszły rok.

grafika

Kreację kampanii Oleju Wielkopolskiego przygotowała agencja reklamowa Believe, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediaedge:cia, natomiast działania public relations prowadzi agencja Edelman Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szef "Solidarności" odpowiada ministrze. Pracownicy TVP "obywatelami drugiej kategorii"?

Szef "Solidarności" odpowiada ministrze. Pracownicy TVP "obywatelami drugiej kategorii"?

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt