Piotr Bałtroczyk reklamuje 2KC

Znany satyryk Piotr Bałtroczyk został twarzą reklamową preparatu na kaca 2KC (produkowanego przez Colfarm). Akcję wykorzystującą wizerunek Bałtroczyka przygotowała agencja Marketing Plus.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania 2KC z udziałem Piotra Bałtroczyka przebiega pod hasłem „Weź w trakcie, nie po fakcie!” opisującym sposób zażywania tego preparatu. Działania, mające charakter wizerunkowo-sprzedażowy, obejmują media (internet, radio i telewizja) oraz BTL.

W ramach współpracy produkująca 2KC firma Colfarm została sponsorem jubileuszowej trasy koncertowej Bałtroczyka. Dzięki temu reklamy 2KC będą emitowane przy transmisji z koncertu galowego tego tournée.

grafika

Za przygotowanie i realizację wszystkich działań odpowiada agencja Marketing Plus.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami