Hand Made realizuje telewizyjną kampanię Pirolam Szampon

Agencja Hand Made odpowiada za koncepcję kreatywną oraz nadzór nad produkcją nowego spotu marki szamponu przeciwłupieżowego Pirolam (Polpharma).

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Kampania ma na celu wyróżnienie głównego benefitu produktu Pirolam Szampon, którym jest podwójne działanie - zwalczanie łupieżu i pielęgnacja włosów. Dzięki temu konsumentki nie muszą wybierać pomiędzy skutecznością działania a pięknym wyglądem.

W spocie w kreatywny sposób wykorzystano zabieg znany z formatów typu Shorts czy Reels znany z mediów społecznościowych.

Koncepcję kreatywną spotu przygotowała agencja Hand Made, odpowiadająca również za nadzór realizacyjny.

- W procesie przetargowym zdecydowaliśmy się na wybór koncepcji przygotowanej przez Hand Made. Przekonała nas wizja, która łączy w sobie najważniejsze cechy produktu. Co więcej, produkcja wpisuje się w panujące obecnie w reklamie trendy, które wykorzystują dobrze znane formaty z mediów społecznościowych. Realizacja kampanii została przeprowadzona na najwyższym poziomie - komentuje Martyna Bartczak, category marketing manager w Polpharma.

To kolejna już realizacja agencji dla koncernu Polpharma. W poprzednich latach agencja odpowiadała za telewizyjne kampanie Famotydyny Ranigast i Pyralginy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta