Pisma komputerowe 15 proc. mniej z reklam. „Komputer Świat” i „PC World” mocno w dół

Od stycznia do maja br. magazyny komputerowe cennikowo zarobiły z reklam 15,4 proc. mniej niż przed rokiem. Większe spadki tych przychodów zanotowały „Komputer Świat” i „PC World”, za to wzrosty osiągnęły „Chip” i „Computerworld”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Z danych Kantar Media (poprzednia nazwa: Expert Monitor) przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że „PC Format” (Wydawnictw Bauer) w pierwszych pięciu miesiącach br. cennikowo zarobił z reklam 14 proc. mniej niż rok wcześniej. Wpływy reklamowe „Komputer Świata” (Ringier Axel Springer Polska) spadły o 33 proc., „CD Action” (Wydawnictwo Bauer) - o 17,7 proc., a „PC World” (IDG Poland) - o 22,7 proc.

Z drugiej strony „Chip” (Grupa Burda) zarobił na reklamach 9,3 proc. więcej niż przed rokiem, a „Computerworld” (IDG Poland) - 3,9 proc. więcej. Natomiast przychody reklamowe „Playboxa” (Wydawnictwo Bauer), który zmienił właśnie tryb ukazywania się z dwumiesięcznego na nieregularny (przeczytaj o tym więcej), były aż trzy razy większe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski