ROZWIŃ

Pitera Communications wypromuje program „Jeżdżę z głową”

Agencja Pitera Communications rozpoczęła współpracę z Fundacją BGŻ. Do zadań agencji należy kompleksowa realizacja edukacyjnego programu społecznego fundacji - „Jeżdżę z głową”.

pr
pr
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Pitera Communications odpowiada za całościową realizację programu, w tym jego promocję wśród uczniów i nauczycieli szkół gimnazjalnych oraz wśród instytucji edukacyjnych i samorządów miast poniżej 50 tys. mieszkańców. Agencja prowadzi także biuro prasowe projektu - koordynuje działania z obszaru media relations oraz expert positioning, a także buduje świadomość w zakresie odpowiedzialnych zachowań na drodze w regionach.

Współpraca została nawiązana w efekcie konkursu ofert.

Strony nie ujawniają na jaki okres podpisano umowę.

„Jeżdżę z głową” to program, którego celem jest promowanie odpowiedzialnych i rozważnych zachowań na drodze oraz aktywizacja lokalnych środowisk na rzecz poprawy bezpieczeństwa drogowego.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duży polski operator rezygnuje z telewizji analogowej

Duży polski operator rezygnuje z telewizji analogowej

O banku Zygmunta Solorza dalej cicho. A zarabia coraz więcej

O banku Zygmunta Solorza dalej cicho. A zarabia coraz więcej

Na Robloksie dwa razy więcej Polaków niż na Twitchu. Najmocniej przyciąga inna gra online

Na Robloksie dwa razy więcej Polaków niż na Twitchu. Najmocniej przyciąga inna gra online

Więcej widzów TVP2 ogląda "The Voice of Poland"

Więcej widzów TVP2 ogląda "The Voice of Poland"

"Google staje się zabójcą ruchu". Niemieckie media poskarżyły się na giganta z USA

"Google staje się zabójcą ruchu". Niemieckie media poskarżyły się na giganta z USA

Wprowadzali na rynek Plusha, Viaplay i Canal+ online. Teraz mają nową pracę

Wprowadzali na rynek Plusha, Viaplay i Canal+ online. Teraz mają nową pracę