PKP Intercity przekonuje do siebie kierowców

Poznańska agencja Just przygotowała, skierowaną do kierowców,kampanię reklamową PKP Intercity.

PP
PP
Udostępnij artykuł:

Przy głównych drogach i na trasach wylotowych większych miastpojawiły się billboardy przedstawiające z perspektywy kierowcównieprzyjemne dla nich fakty i wydarzenia. Jest to np. otrzymaniemandatu, dłuższy postój czy dziurawe drogi. Efekt potęgująsymboliczne gadżety samochodowe podwieszone pod lusterkiem. Całośćma przekonać kierowców, że jazda samochodem nie jestnajwygodniejszym środkiem podróżowania. Kampania zachęca do zamianyczterech kółek na przewozy regionalne PKP Intercity.

Oprócz formy outdoorowej przewidziano też reklamę na łamachprasy. Kampania potrwa do końca grudnia.

Agencja reklamowa Just organizuje akcje marketingowe PKPIntercity już od maja 2006 roku. Obecna jest drugą z kolei, potrwającej od sierpnia pod hasłem "Fotorada. Podróżuj Intercity",kampanią skierowaną do kierowców.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"