pkt.pl z nową nazwą stawia na marketing zintegrowany dla małych i średnich firm

Wydająca katalogi yellow pages firma pkt.pl zmienia nazwę na pkt.pl Marketing Zintegrowany i stawia na rozwój usług marketingowych w internecie dla małych i średnich przedsiębiorstw.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

- Rynek usług reklamowych w Polsce w ciągu 20 lat naszego funkcjonowania uległ ogromnym zmianom. Stale rośnie liczba użytkowników poszukujących produktów i usług w sieci, a przedsiębiorcy coraz większy procent swoich budżetów lokują w mediach cyfrowych. Jako pierwsi w branży odpowiadamy na te zmiany - odchodząc od promocji offline i koncentrując się na promocji online - tłumaczy zmianę strategii pkt.pl Piotr Dębski, szef marketingu w firmie.

Oferta marketingowa pkt.pl obejmuje tworzenie stron www, SEO i SEM, katalog firm i usług, budowanie pozytywnego wizerunku w social media oraz e-mail marketing. Firma zapewnia comiesięczne raportowanie efektów swoich działań w ujęciu ROI.

Swoje usługi pkt.pl kieruje głównie do małych i średnich przedsiębiorstw. - To wyjątkowi klienci, których specyfikę dobrze poznaliśmy podczas wieloletniej działalności na rynku. Z uwagi na ograniczone budżety takie firmy są ostrożne w wyborze środków promocji i przykładają szczególną uwagę do efektywności działań - opisuje Piotr Dębski.

- To, co wyróżnia pkt.pl Marketing Zintegrowany, to gwarancja wysokiej jakości usług i zwrotu z inwestycji. Dzięki dostępowi do zaawansowanych systemów zarządzania kampaniami jesteśmy w stanie szybko reagować na zmieniające się trendy w reklamie online - przekonuje Dębski.

Do tej pory firma skupiała się na prowadzeniu i wydawaniu katalogów firm i usług. W maju br. jej serwisy internetowe - na czele z pkt.pl i biznesfinder.pl - zanotowały 2,51 mln użytkowników i 11,2 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję