'Plus - Razem lepiej'

Rusza pierwsza od pięciu lat kampania wizerunkowa Plusa. - Kampania będzie pojawiała się falowo do końca roku - powiedział Wirtualnemedia.pl Piotr Gaweł, Członek Zarządu Polkomtela.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

      Polkomtel SA, operator sieci Plus, rozpoczyna 25 maja nową, multimedialną kampanię wizerunkową. Kampania składać się będzie z kilku etapów ukazujących kluczowe wartości tworzące wizję marki. Kampanię zainicjują filmy reklamowe w telewizji. Towarzyszyć  im będą utwory światowej sławy kompozytora muzyki filmowej, Ennio Morricone, doskonale znanego w Polsce między innymi  z muzyki do filmu „Misja” i „Nietykalni”.

      

„Kampania będzie pojawiała się falowo mniej więcej do końca roku. Celem jest budowa wizerunku marki, pozwalającej naszym klientom czuć się zawsze razem z tym, czego najbardziej w życiu potrzebują, czyli ludzi, ale też różnego rodzaju treści, przekazów, nowoczesnych usług. To wizerunek firmy bardzo nowoczesnej, ale o ludzkim i pozytywnym obliczu, pamiętającej, że człowiek jest najwyższa wartością” - powiedział portalowi Wirtualnemedia.pl Piotr Gaweł, Członek Zarządu, Dyrektor ds. Marketingu i Zarządzania Relacjami z Klientem Polkomtel S.A. Każdy z etapów opowiada odrębną historię. Pierwszy film podkreśla, jak ważną i czasami niedocenianą w codziennym życiu wartością jest bycie razem i poczucie wzajemnej bliskości.  „W każdej odsłonie kampanii „Plus - Razem lepiej” dodatkowo pojawi się jakieś zdanie - w pierwszej to: "Oby nigdy nie zabrakło Ci czasu by okazać uczucia" – mówi nam Jowita Michalska, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej.  Kampania jest jednocześnie zapowiedzią, że nowa wizja marki nie dotyczy jedynie działań z obszaru nowoczesnych technologii. Znajduje również coraz silniejsze odzwierciedlenie w obecnym i przyszłym społecznym zaangażowaniu spółki.  „Chciałbym, aby nasze działania wizerunkowe w sposób pozytywny prowokowały do refleksji nad tym, co robimy, gdzie jesteśmy, dokąd zmierzamy i jak ważne w naszym życiu jest bycie razem – z rodziną, bliskimi, przyjaciółmi” – dodaje Piotr Gaweł.  

        Nowa kampania stanowi element długofalowego planu działań wizerunkowych. Plus zamierza w sposób bardziej wyrazisty komunikować wartości marki, które znajdują odzwierciedlenie w aktywności sieci w ważnych społecznie obszarach życia Polaków, między innymi w szerokim programie współpracy z ochotniczymi służbami ratowniczymi WOPR, GOPR i TOPR,  fundacjami oraz stowarzyszeniami działającymi na rzecz ochrony zdrowia, rozwoju edukacji, kultury i sportu w Polsce.  W spotach wykorzystano muzykę Ennio Morricone – pojawiają się utwory „Once Upon A Time in America” oraz „Friends”. Produkcją zajęła się agencja JWT. Kampania obejmie wszystkie media: stacje telewizyjne (TVP, TVN, Polsat), wybrane rozgłośnie radiowe, prasę, internet i outdoor. Towarzyszyć jej będą również działania z zakresu public relations.

łk
Autor artykułu:
łk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVP Info powalczy o widzów z mniejszych miast. "Nie będziemy drugim TVN24"

TVP Info powalczy o widzów z mniejszych miast. "Nie będziemy drugim TVN24"

Ambitne plany IAA Polska na kolejny rok. Więcej szkoleń i spotkań eksperckich

Ambitne plany IAA Polska na kolejny rok. Więcej szkoleń i spotkań eksperckich

Nowa rola Michała Kanownika wywołała krytykę. "Big Techy mają swojego człowieka"

Nowa rola Michała Kanownika wywołała krytykę. "Big Techy mają swojego człowieka"

Usługa streamingowa WP z 50 oryginałami w 2026 roku. Wśród nich seriale o zombie

Usługa streamingowa WP z 50 oryginałami w 2026 roku. Wśród nich seriale o zombie

Polsat uniknie połowy kary? W loterii sylwestrowej nie wystarczył jeden SMS

Polsat uniknie połowy kary? W loterii sylwestrowej nie wystarczył jeden SMS

Elżbieta Jaworowicz będzie śpiewać, czyli TVP szykuje świąteczne wydanie "Sprawy dla reportera"

Elżbieta Jaworowicz będzie śpiewać, czyli TVP szykuje świąteczne wydanie "Sprawy dla reportera"