PMPG Polskie Media prognozuje spadek wpływów i wzrost EBITDA, 10 proc. mniej ze sprzedaży „Wprost” i „Do Rzeczy” w druku

Grupa kapitałowa PMPG Polskie Media, do której należą tygodniki „Wprost” i „Do Rzeczy”, prognozuje, że w br. zanotuje 51 mln zł wpływów ze sprzedaży, 8,1 mln zł zysku EBITDA i 7,5 mln zł zysku EBIT. Przychody ze sprzedaży wersji drukowanych „Wprost” i „Do Rzeczy” zmaleją o 10 proc., a ze sprzedaży reklam w tych tytułach - wzrosną o 14 proc.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Według opublikowanej w środę prognozy przychody PMPG Polskie Media ze sprzedaży zmaleją w br. o 1,54 proc., do 51 mln zł. - Wpływ na to będzie miała koncentracja Grupy Kapitałowej na zwiększeniu udziału elektronicznych kanałów sprzedaży oraz digitalizacji tytułów prasowych - uzasadnia spółka.

Tegoroczny zysk EBITDA firmy jest prognozowany na 8,1 mln zł, czyli 26,52 proc. więcej niż w ub.r. Ma to wynikać ze zwiększenia udziału w sprzedaży wydań elektronicznych „Wprost” i „Do Rzeczy” o niższym koszcie produkcji. Z kolei zysk EBIT w wysokości 7,5 mln zł oszacowano przy bieżącym wykorzystaniu posiadanych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych. PMPG nie planuje w br. dodatkowych nakładów na capex.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wydawca-wprost-zawiadamia-prokurature-i-cba-ws-publikacji-gazety-finansowej ##

Spółka prognozuje, że w br. wpływy ze sprzedaży wersji drukowanych „Wprost” i „Do Rzeczy” zmaleją o 10 proc., za to przychody ze sprzedaży reklam w tych tytułach wzrosną o 14 proc.

Prognozy finansowe PMPG Polskie Media opracowano przy przyjęciu kursu walutowego euro/zł 4,40 i dolar/zł 3,90.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"