PMPG sprzedawać będzie reklamy w polskim My Space

Platforma Mediowa Point Group rozszerza zakres współpracy z Fox International Channels - multimedialnym ramieniem News Corp. PMPG podpisała właśnie umowę z Fox International Channels Poland, która przyznaje spółce wyłączność na sprzedaż narzędzi reklamowych online w polskiej wersji serwisu MySpace.

Patryk Pallus / pp
Patryk Pallus / pp
Udostępnij artykuł:

- Dzięki umowie z Fox International Channels Poland zyskujemy dostęp do najnowszych rozwiązań i narzędzi z zakresu reklamy online. Są to narzędzia i rozwiązania już przetestowane w kampaniach największych światowych firm i pozwolą nam zbudować unikalne na polskim rynku portfolio usług z zakresu komunikacji marketingowej online - mówi Michał M. Lisiecki, prezes Platformy Mediowej Point Group. Przypomina, że kampanie na MySpace realizowały największe światowe koncerny.

W listopadzie PMPG podpisała porozumienie z Fox International Channels, dotyczące utworzenia spółki typu joint venture. Nowozałożona firma, Point Group Networks, będzie spółką zależną PMPG SA i będzie oferowała usługi reklamowe w internecie, marketing internetowy oraz usługi z tym związane. Udziałowcy zobowiązali się do wniesienia do nowej spółki wszystkich polskich zasobów internetowych (powierzchni reklamowych), jakie znajdują się pod ich kontrolą. Włączenie do tych zasobów serwisu MySpace będzie stanowiło istotne wzmocnienie potencjału nowopowstałej fir,my.

Umowa z Fox International Channels Poland to również kolejny krok w ramach realizacji przedstawionej przez PMPG w końcu listopada strategii rozwoju w Internecie, która zakładała podpisanie umów partnerskich z największymi globalnymi serwisami społecznościowymi.

Patryk Pallus / pp
Autor artykułu:
Patryk Pallus / pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?