PMPG z niższymi przychodami, ale wyższym zyskiem

Grupa PMPG zamknęła pierwsze dziewięć miesięcy br. z niższymi przychodami niż rok wcześniej. Spółka zanotowała jednak wzrost zysku netto.

pp/ mk
pp/ mk
Udostępnij artykuł:
PMPG z niższymi przychodami, ale wyższym zyskiem
fot. Shutterstock.com

Przychody PMPG w okresie od stycznia do września br. wyniosły 43,83 mln zł, o 8,47 proc. mniej niż rok temu. Spółka tłumaczy obniżenie przychodów „wyeliminowaniem nierentownych linii biznesowych i optymalizacją zarządzania kampaniami barterowymi”. Podaje, że przychody gotówkowe wyniosły 39,45 mln zł, o 1,3 proc. więcej niż rok wcześniej.Zysk EBITDA w analizowanym okresie wyniósł 8,15 mln zł, aż o 52,36 proc. więcej niż rok temu. Z kolei zysk netto w pierwszych trzech kwartałach br. uplasował się na poziomie 6,26 mln zł, po wzroście o 34,01 proc.- Wzrost zysku to efekt przeprowadzonych działań optymalizacyjnych oraz uporządkowania struktury Grupy Kapitałowej. Wskutek tych działań istotne zmiany zaszły w strukturze kosztów. Dzięki wyeliminowaniu kosztochłonnych linii biznesowych oraz renegocjacjom umów długookresowych ze stałymi dostawcami udało się znacząco obniżyć koszt własny sprzedaży - podała spółka w komunikacie.Platforma Mediowa Point Group jest właścicielem tygodników “Wprost” i “Do Rzeczy” oraz miesięcznika “Historia Do Rzeczy”.

pp/ mk
Autor artykułu:
pp/ mk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami