Po Prostu PR dla Loacker

Agencji Po Prostu PR powierzono kreowanie wizerunku marki Loacker w Polsce.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Podpisana umowa współpracy dotyczy kompleksowej obsługi public relations.

 Loacker to włoski potentat na rynku cukierniczym, produkujący od ponad 80 lat najbardziej znane we Włoszech wafelki w klasie Premium. Firma posiada dwie nowoczesne fabryki w Tyrolu. Swoje produkty eksportuje do ponad 70 krajów na 5 kontynentach. W Polsce dystrybutorem słodyczy tej marki jest firma NORTH COAST.

Hasło „lekko-naturalnie-smacznie” będące integralną częścią logo  Loacker, odzwierciedla filozofię firmy, podkreślając jej szczególną dbałości o jakość. Już sam wybór miejsca lokalizacji fabryk (na wysokości 1000 m.n.p.m) był wynikiem chęci realizacji tej strategii, bo jak się okazuje górska woda i czyste powietrze mają znaczący wpływ na jakość produktu finalnego. LOACKER w produkcji stosuje tylko najwyższej jakości naturalne składniki i nie używa szkodliwych dla zdrowia tłuszczy utwardzanych oraz środków konserwujących. Dlatego słodycze tej marki są zdrowe i smaczne.

Po Prostu PR odpowiedzialna jest za kreowanie wizerunku LOACKER w ogólnopolskich mediach lifestyle’owych, kobiecych, poradnikowych i branżowych, a także w prasie lokalnej. Priorytetowym zadaniem agencji będzie stworzenie polityki informacyjnej marki w celu zbudowania i pielęgnowania dobrych relacji z dziennikarzami.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"