Po Prostu PR dla Loacker

Agencji Po Prostu PR powierzono kreowanie wizerunku marki Loacker w Polsce.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Podpisana umowa współpracy dotyczy kompleksowej obsługi public relations.

 Loacker to włoski potentat na rynku cukierniczym, produkujący od ponad 80 lat najbardziej znane we Włoszech wafelki w klasie Premium. Firma posiada dwie nowoczesne fabryki w Tyrolu. Swoje produkty eksportuje do ponad 70 krajów na 5 kontynentach. W Polsce dystrybutorem słodyczy tej marki jest firma NORTH COAST.

Hasło „lekko-naturalnie-smacznie” będące integralną częścią logo  Loacker, odzwierciedla filozofię firmy, podkreślając jej szczególną dbałości o jakość. Już sam wybór miejsca lokalizacji fabryk (na wysokości 1000 m.n.p.m) był wynikiem chęci realizacji tej strategii, bo jak się okazuje górska woda i czyste powietrze mają znaczący wpływ na jakość produktu finalnego. LOACKER w produkcji stosuje tylko najwyższej jakości naturalne składniki i nie używa szkodliwych dla zdrowia tłuszczy utwardzanych oraz środków konserwujących. Dlatego słodycze tej marki są zdrowe i smaczne.

Po Prostu PR odpowiedzialna jest za kreowanie wizerunku LOACKER w ogólnopolskich mediach lifestyle’owych, kobiecych, poradnikowych i branżowych, a także w prasie lokalnej. Priorytetowym zadaniem agencji będzie stworzenie polityki informacyjnej marki w celu zbudowania i pielęgnowania dobrych relacji z dziennikarzami.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami