'Po prostu PR' dla makaronów

Agencji 'Po prostu PR' powierzono kreowanie wizerunku makaronów Agnesi i Misura w Polsce.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Od połowy listopada 'Po prostu PR' odpowiedzialna jest za kreowanie wizerunku makaronów Agnesi i Misura w ogólnopolskich mediach kulinarnych, kobiecych, poradnikowych, lifestyle’owych i branżowych, a także w prasie lokalnej. Istotny nacisk położony zostanie także na zaistnienie obu marek w portalach internetowych o tematyce kulinarnej, zdrowotnej i fitnesowej. Priorytetowym zadaniem agencji będzie stworzenie polityki informacyjnej brandów w celu zbudowania i pielęgnowania dobrych relacji z dziennikarzami.

Agnesi to jedna z najbardziej znanych na świecie marek makaronów. Misura to producent pełnoziarnistych makaronów i ciastek.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?