"Podróż dookoła świata ze Starbucks" - nowy program lojalnościowy

Starbucks wprowadził nowy program lojalnościowy dla swoich klientów pod nazwą "Podróż dookoła świata ze Starbucks".

km
km
Udostępnij artykuł:

W ramach programu każdy z gości kawiarni Starbucks może otrzymać kartę, na której każdorazowo odnotowywany jest zakup dowolnego napoju z oferty. Po zebraniu dziesięciu stempli, posiadacze karty dostaną jedenasty napój w prezencie, natomiast po zakupie pięciu napojów, otrzymają 25 proc. zniżki na kawę ziarnistą lub herbatę w puszce.

grafika

„W Starbucks kawa jest naszą pasją, dlatego postanowiliśmy połączyć program lojalnościowy z edukacją o jej uprawie, a także o naszych kawach ziarnistych 100% arabica pochodzących z różnych miejsc na świecie. Wykorzystując kartę w postaci mapy, nasi goście mogą dowiedzieć się, jak region uprawy kawy wpływa na subtelne różnice w jej smaku, a nasi partnerzy chętnie podzielą się z nimi swoją wiedzą na ten temat” - powiedziała Izabela Winsztal, Starbucks brand manager na rynek Europy Środkowo-Wschodniej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?