Point Group chce oszczędzić 3 mln zł w skali roku dziękioptymalizacji kosztów

Spółka Platforma Mediowa Point Group (PMPG) rozpoczęła programoptymalizacji kosztów, który ma przynieść oszczędności rzędu 3 mlnzł rocznie.

masz / isb
masz / isb
Udostępnij artykuł:

"Trwająca od kilku tygodni restrukturyzacja ma na celuuporządkowanie kompetencji w ramach Grupy Kapitałowej orazobniżenie kosztów bieżącej działalności. Reorganizacja dotyczyłaona przede wszystkim działów administracji, finansów, nowych medióworaz sprzedaży. Renegocjowano również niektóre umowy z dostawcamimateriałów i usług, w tym umowy zawarte w walutach obcych, któreistotnie wpływały na wzrost kosztów (m.in. koszt papieruwykorzystywanego do druku magazynów)" - czytamy w komunikacie.

Firma poinformowała też, że z końcem maja zakończyła się częśćrestrukturyzacji dotycząca zmian kadrowych. Obecnie PMPG prowadzidalszy przegląd dostawców.

"Na podstawie wyników przeglądu, spółka będzie chciałarenegocjować kolejne umowy oraz dokonać outsourcingu częściprocesów. Niewykluczona jest również integracja niektórych spółek wramach grupy, co pozwoli na ograniczenie kosztów zarządzania orazbardziej efektywne wykorzystanie zasobów" - czytamy dalej.

PMPG miała 11,57 mln zł skonsolidowanego zysku nettoprzypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2009 rokuwobec 2,42 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychodywyniosły 16,42 mln zł wobec 13,36 mln zł rok wcześniej.

masz / isb
Autor artykułu:
masz / isb
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska