'Polecenie Zapłaty to się opłaca'

Koalicja na rzecz Polecenia Zapłaty zorganizowała kolejną Ogólnopolską Kampanię Promocyjną Polecenia Zapłaty (Direct Debit)

Wirtualnemedia.pl
Wirtualnemedia.pl
Udostępnij artykuł:

Od 16.05.2005 ruszyła w całej Polsce kolejna, czwarta już kampania usługi Polecenie Zapłaty (Direct Debit). Podobnie jak w ubiegłym roku, kreację przygotowała agencja A Linea, a za mediaplan odpowiada dom Mediaedge:cia. Akcja będzie trwała do 27.06.2005 i w tym czasie ukażą się materiały dot. Polecenia Zapłaty na billboardach, w prasie i na stronie www.poleceniezaplaty.org.pl.

Celem strategicznym kampanii jest utrwalenie wizerunku Polecenia Zapłaty jako najwygodniejszej i w pełni bezpiecznej bezgotówkowej formy regulowania rachunków cyklicznych (claim: Rachunki płacą się same) oraz przekonanie klientów do korzystania z tej usługi.

Zleceniodawcą kampanii jest Koalicja na rzecz Polecenia Zapłaty, którą tworzą firmy: PTK Centertel sp. zo.o. operator sieci Idea, Polkomtel S.A. operator sieci Plus GSM Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o., Telekomunikacja Polska, , CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o. operator platformy cyfrowej CYFRA+, Netia S.A., Telefonia DIALOG S.A., UPC Telewizja Kablowa Sp. z o.o., OSP Polpager Sp. z o.o. operator sieci Sferia,  STOEN S.A., ABN AMRO Bank (Polska) S.A., Citibank Handlowy, BRE Bank S.A., Deutsche Bank Polska S.A., i Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A. Natomiast koordynatorem prac Koalicji jest PTK Centertel.

Koalicjanci podjęli także we własnym zakresie dodatkowe działania promocyjne, wspierające kampanię oraz dalszy rozwój tej wygodnej, bezpiecznej i taniej formy płatności.

W 2004 roku Koalicja została wyróżniona nagrodą Twojego Stylu "Alicja 2003", przyznawaną za "innowacje bankowe i ubezpieczeniowe, wpływające korzystnie na budżet gospodarstw domowych".

Wirtualnemedia.pl
Autor artykułu:
Wirtualnemedia.pl
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"