Polsat Media współpracuje ze Spicy Mobile

Z początkiem maja biuro reklamy Polsat Media rozpoczyna współpracę z agencją marketingu mobilnego Spicy Mobile. Powstaje produkt reklamowy Polsat Media Mobile.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Dzięki współpracy ze Spicy Mobile, Polsat Media poszerzy swoją ofertę w zakresie aplikacji mobilnych, łącząc powierzchnię reklamową oferowaną dotychczas przez Mobiem (w ofercie Polsat Media od przejęcia Interii) z nowymi zasobami pochodzącymi ze Spicy Mobile. Nowy produkt będzie oferowany pod nazwą Polsat Media Mobile.

Połączenie oferty Mobiem i Spicy Mobile ma zapewnić Polsat Media kompleksową, najszerszą na rynku ofertę w zakresie strategii, kreacji, realizacji kampanii reklamowych, big data oraz marketingu aplikacji mobilnych.

Spicy Mobile  realizuje kampanie reklamowe o potencjale przekraczającym 700 mln odsłon miesięcznie, a także oferuje zaawansowane rozwiązania technologiczne i badawcze dedykowane kanałowi „mobile”. Jest m.in. twórcą platformy emisji reklam w modelu programmatic (Spicy DSP) oraz pomysłodawcą pomiaru aktywności użytkowników na urządzeniach mobilnych (badanie Mobience).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów