Ponad 60 tys. zł za reklamę przy "Wydarzeniach" w Polsacie

Biuro Reklamy Polsat Media podało ceny reklam na marzec br. Najwięcej kosztuje reklama przy emitowanych w dni powszednie wieczorem "Wydarzeniach", a także spoty emitowane w niedzielnym paśmie kabaretowym.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Ponad 60 tys. zł za reklamę przy "Wydarzeniach" w Polsacie

60,2 tys. zł (cena netto dla spotu 30-sek., bez VAT i rabatów) kosztuje reklama przy "Wydarzeniach" emitowanych wieczorem w dni robocze. Stawka dla emisji w niedzielne wieczory to 35,1 tys. zł.

Zaledwie 300 zł mniej - 59,9 tys. zł - trzeba zapłacić za reklamę w niedzielnym paśmie "Kabaret na żywo". Na 55,7 tys. zł wyceniono spot przy show "Twoja Twarz Brzmi Znajomo", a na 54 tys. zł reklamy przy serialu "Pierwsza miłość".

51,6 tys. zał zapłacą marketerzy zainteresowani obecnością w bloku przy serwisie sportowym w niedziele i 64,8 tys. zł przy emisjach od poniedziałku do piątku. Stawki dla reklam przy prognozie pogody wynoszą odpowiednio: 49,1 tys. zł i 35,8 tys. zł.

Na przełomie lutego i marca br. Polsat startuje z nową, wiosenną ramówką, w której powracają już znane widzom programy, jak i nowości.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/polsat-wiosna-2023-spot-ramowkowy-gwiazdy-lista-programow-edward-miszczak,7169708327052929a ##

Za reklamę przy "Hell's Kitchen. Piekielna kuchnia" trzeba zapłacić 32,3 tys. zł, przy programie "Nasz nowy dom" - 49,4 tys. zł, przy "Ninja Warrior Polska" - 39,5 tys. zł.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ramowka-wiosenna-polsat-tvn-oferta-programowa-nowosci-edward-miszczak-za-co-odpowiada,7169711625263233a ##

Spot przy serialu "Przyjaciółki" wyceniono na 37,6 tys. zł, przy serialu "Sługa narodu" - na 43 tys. zł, przy "Wotum nieufności" - 38 tys. zł, przy serialu "Matka" - 36,5 tys. zł, a przy serialu "Lulu" - 34,8 tys. zł.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie