Polscy internauci o kuchni: najpierw doświadczenie, potem Google

Polscy internauci częściej czerpią przepisy i porady kulinarne z własnego doświadczenia niż z internetu. W sieci najpopularniejszym źródłem takich treści jest wyszukiwarka Google.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z sondażu PBI wynika, że przepisy i inspiracje kulinarne ze swojego doświadczenia bierze 71 proc. polskich internautów, a 63 proc. szuka ich w sieci. Znajomi i rodzina są źródłem takiej wiedzy dla co drugiego użytkownika internetu. Natomiast mniej popularne są książki, prasa i telewizja.

grafika

Wśród użytkowników, którzy wskazówek kulinarnych szukają w internecie, zdecydowana większość wybiera Google, a połowa - serwisy i blogi kulinarne. Warto zauważyć, że bardzo mało przydatne w tym kontekście są serwisy społecznościowe. 

grafika

Wybierając przepisy w sieci, internauci nie sugerują się w pierwszej kolejności opiniami na ich temat wyrażonymi przez innych użytkowników. Na takie komentarze bardziej zwracają uwagę młodsze osoby. 

grafika

Sondaż został zrealizowany przez firmę Polskie Badania Internetu (PBI) w ramach badania Omnibus Online we wrześniu br. Ankieta objęła 510 internautów w wieku 18-54 lat.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?