Polska Press Grupa wprowadza do oferty reklamowej markę mediaPPG

Polska Press Grupa uruchomiła nową markę usług reklamowych dla wszystkich swoich tytułów - mediaPPG. - Oferujemy dzięki niej pełen wachlarz nowoczesnych usług reklamowych, dostępnych lokalnie - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Kossowski, dyrektor zarządzający biura reklamy firmy.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Polska Press Grupa wprowadza do oferty reklamowej markę mediaPPG

MediaPPG to wspólne biuro reklamy dla tytułów Polska Press Grupy.Nowa marka ma określać ofertę nowoczesnych usług reklamowych wydawcy, a także odświeżyć jego komunikację z rynkiem.

Polska Press podkreśla, że  media grupy jako jedyne na rynku tworzone są w tak dużym stopniu lokalnie. - Jesteśmy po to, żeby przekazywać wiarygodne i użyteczne informacje o tym, co jest ważne z perspektywy lokalnej. Dzięki temu docieramy do niemal 20 mln Polaków. Dla reklamodawców jesteśmy jednak dostępni centralnie, co sprawia, że dotarcie z nami do konsumentów w całej Polsce jest proste i wygodne  - mówi Maciej Kossowski.

Dodaje też, że grupa oferuje pełen wachlarz nowoczesnych usług reklamowych, co także jest atutem nowej marki. - Obejmuje to m.in reklamę video, mobile, audience targeting, reklamę natywną, pakiety high viewability czy high performance, oferowane w modelu programmatic premium - wylicza nasz rozmówca.

- Zasięg, który oferujemy naszym klientom wyróżnia się tym, że docieramy do konsumentów tam, gdzie podejmują decyzje i je realizują. Blisko banków, w których zaciągają kredyt, osiedli, na których kupują mieszkania, dealerów samochodów, czy w końcu blisko marketów, w których robią codzienne zakupy. A dzięki temu, że jest to jedno biuro reklamy, ten zasięg łatwo kupić - dodaje Joanna Pazio, rzecznik prasowy PPG.

W portfolio Polska Press znajduje się 20 dzienników, 145 tygodników, 23 serwisy regionalne, serwisy tematyczne, bezpłatny tytuł „Nasze Miasto” , 505 serwisów lokalnych naszemiasto.pl oraz serwis ogłoszeniowy Gratka.pl. Na przełomie roku zdrożało 12 dzienników regionalnych wydawanych przez Polska Press. Podwyżki wydań wyniosły do 10 do 30 groszy.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sprzedaz-dziennikow-regionalnych-i-lokalnych-i-kwartal-2019-roku,7171076540302977a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"