Pompidou i MPG będą reklamować „Maxim”

Agencja Pompidou i dom mediowy MPG przygotują kampanię reklamową wprowadzającą na polski rynek magazyn „Maxim”. Akcja ruszy 9 listopada, kiedy czasopismo pojawi się w sprzedaży.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Pompidou zajmie się kreacją i produkcją reklam polskiego „Maxima” (którego wydawcą jest Ginza Media Group), a MPG - planowaniem i zakupem mediów. Kampania - zaplanowana na dwa tygodnie - będzie prowadzona w telewizji, radiu, prasie i internecie.

Akcja ma być początkiem długofalowej współpracy Pompidou i MPG z Ginza Media Group. Firmy zdobyły to zlecenie przez rekomendację.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem