Ponad połowa polskich firm ma telefony stacjonarne. TP dominuje także pod względem cen

Trzy czwarte polskich firm z telefonami stacjonarnymi korzysta z usług Telekomunikacji Polskiej. Przeciętnie płacą za to 150 zł.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
1 komentarz

Badanie przeprowadzone przez PBS DGA i CBM Indicator pokazuje, że z telefonów stacjonarnych korzysta ponad połowa polskich firm, przy czym tylko z nich - niecałe 15 proc.

grafika

Telekomunikacja Polska dostarcza telefonię stacjonarną ponad trzem czwartym polskich firm. Nieco więcej niż co dziewiąta firma korzysta w tym zakresie z usług Netii. 

grafika

Prawie 20 proc. polskich firm korzysta z więcej niż jednej linii telefonii stacjonarnej. 

grafika

Ponad trzy czwarte firm płaci za telefonię stacjonarną nie więcej niż 200 zł, a ponad 500 zł - niecałe 6 proc. 

grafika

Opłaty klientów firmowych Telekomunikacji Polskiej są nieco wyższe niż przeciętne. 

grafika

Znacznie mniej płacą firmy korzystające z telefonii stacjonarnej 

grafika

Firmy korzystające z telefonii stacjonarnej najbardziej zadowolone są z obsługi i linii informacyjnych oraz jakości i zakresu usług, natomiast najmniej - z cen, promocji i rabatów oraz oferowanych telefonów. 

grafika

Poziom i rozkład satysfakcji wśród klientów firmowych TP jest podobny jak wśród wszystkich firm korzystających z telefonii stacjonarnej. 

grafika

Pracownicy firm z telefonów stacjonarnych zdecydowanie najczęściej wykonują połączenia lokalne, a mniej więcej równie często wykonują połączenia międzystrefowe i na numery komórkowe. 

grafika

Tylko 4,1 proc. firm korzystających z telefonii stacjonarnej bierze pod uwagę rezygnację z tej usługi. 

grafika

Przy czym tylko trzy czwarte firm nie zamierza rezygnować z telefonii stacjonarnej w jakiejkolwiek sytuacji. Prawie 15 proc. deklaruje, że do przejścia na telefonię komórkową skłoniłaby ich atrakcyjna oferta w tym zakresie. 

grafika

Badanie zostało przeprowadzone na zlecenie Urzędu Komunikacji Elektronicznej przez firmy PBS DGA i CBM Indicator od 24 listopada do 2 grudnia br. metodą indywidualnych zestandaryzowanych wywiadów kwestionariuszowych. Przeprowadzono 403 wywiady z osobami osobą podejmującymi lub współpodejmującymi decyzje dotyczące zakupu/użytkowania usług telekomunikacyjnych w firmach. Sondaż objął losową reprezentatywną grupę podmiotów. Maksymalny błąd oszacowania wynosi 4,9 proc.

Komentarze (1)
lelum
13 lat temu

Wolę korzystać z usług mniejszych firm - jestem abonentem NOM, o którym tu nawet nie wspomniano - rachunki mam niskie i jestem zadowolony.

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność
Materiał reklamowy

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"