Powrót walkmana Sony wsparty kampanią

Ruszyła kampania wspierająca pojawienie się na rynku nowej wersjilegendarnego produktu firmy Sony Walkman NWZ-A815. W pierwszymetapie kampanii wykorzystano internet i prasę.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Sony Walkman NWZ-A815 jest najnowszą wersją Walkmana, który poraz pierwszy pojawił się na rynku w 1979 roku, będąc tym, czymostatnio stał się iPod. Odtwarzacz przez lata przechodził licznemetamorfozy, aby teraz objawić się w nowym designie.

Na potrzeby kampanii stworzono zabawny komiks, którego tłem jestczarno-białe Miastopolis. Uruchomiono też specjalną stronęinternetową www.walkmankomiks.pl.

- Kreacja internetowa Walkman Komiks jest interaktywnym,animowanym filmem. Każdy z działów pełen jest ruchu i elementów,które użytkownik może uaktywniać. Walkman otrzymał od nas nowe,kreskówkowe uniwersum - mówi Artur Hilger, dyrektor artystycznyBlueberry, agencji odpowiedzialnej za stworzenie kampanii.

W ramach działań promocyjnych Walkman Sony w pierwszym etapiekampanii zaplanowano wsparcie strony w internecie (m.in. Gadu Gadu)i w prasie (Aktivist, Machina, Dlaczego). W prasie zamiast zwykłychlayoutów pojawi się komiks.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Optimum MediaOMD. Kreację przygotował zespół kreatywny Blueberry Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta