PR Calling dla Platformy Detalistów

Agencja PR Calling rozpoczęła współpracę z Platformą Detalistów, spółką wdrażającą rozwiązania wspierające cyfryzację polskiego handlu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
PR Calling dla Platformy Detalistów

PR Calling odpowiada za działania z zakresu media relations dla nowego klienta.

- Platforma Detalistów wdraża rozwiązanie, dzięki któremu od sierpnia br. sprzedawca będzie mógł wysłać elektroniczny dowód zakupu wprost na urządzenie mobilne każdego konsumenta. Cieszę się, że możemy uczestniczyć w upowszechnianiu standardu touchless check-out w polskim handlu - komentuje Katarzyna Dworzyńska, head of business.

Po stronie PR Calling projekt prowadzi Marta Tyszer, PR & communication manager z zespołem.

Współpraca została nawiązana w wyniku researchu po stronie klienta i ma charakter projektowy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?