Press-Service i Publicon pracują dla PZPN

Firma Press-Service Monitoring Mediów i agencja public relations Publicon rozpoczęły współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Obie agencje na potrzeby obsługi największego związku sportowego w zakresie monitorowania efektów zaangażowania sponsoringowego jego partnerów, uruchomiły specjalny panel sponsorski.

Wspólny produkt obu agencji opiera się na dedykowanej każdemu partnerowi PZPN platformie z danymi. PSMM dostarcza technologię i system monitoringu, a Publicon – pogłębione i jakościowe analizy.

Panel sponsorski zapewnia stały i kompleksowy monitoring aktywności wybranej marki w ponad 1200 tytułach prasowych, 5 milionach źródeł internetowych, 100 stacjach radiowych i mediach społecznościowych.

Panel sponsorski daje też rozbudowane możliwości generowania szybkich i automatycznych analiz opartych na ponad 30 autorskich wskaźnikach opracowanych z uwzględnieniem światowych trendów w zakresie analityki.

Strony ne informują o szczegółach podpisanych umów.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta