Prezerwatywy Unimil Skyn reklamowane testami i rekomendacjami

Tysiąc kobiet i mężczyzn testuje prezerwatywy marki Skyn firmy Unimil. Akcję realizuje agencja marketingu rekomendacji Streetcom.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Prezerwatywy Unimil Skyn reklamowane testami i rekomendacjami

W akcji biorą udział osoby w wieku 22-38 lat. Ich komentarze oraz opinie ich znajomych będą stanowiły materiał badawczy dla producenta.

Głównym celem kampanii prowadzonej pod hasłem „Skyn - to jakby nie mieć nic na sobie” jest budowanie świadomości marki Skyn oraz podkreślenie unikalności i innowacyjności prezerwatyw produkowanych przez Unimil. Ambasadorzy, którzy otrzymali zestawy prezerwatyw do testowania, mają za zadanie rekomendować je wśród znajomych, a także dzielić się swoimi opiniami w mediach społecznościowych.

Kampania trwa 5 tygodni, obejmuje zasięgiem całą Polskę, a w jej efekcie kontakt z produktami Skyn ma mieć pół miliona konsumentów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta