Problemy z internetem w UPC

UPC: awarie internetu są spowodowane tym, że zawiódł sprzęt jednego z naszych kluczowych dostawców.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

UPC Polska dostawca potrójnej usługi: telewizji kablowej, szerokopasmowego dostępu do internetu i usług telefonicznych, boryka się z problemami technicznymi. Tylko w tym roku UPC miała już kilka awarii usług internetowych i telefonicznych. Niektóre z nich trwały nawet parę godzin.

- Przyczyną ostatnich zakłóceń w działaniu usługi internetowej jest sprzęt jednego z naszych kluczowych dostawców, który stanowi istotną część infrastruktury sieci i niestety zawiódł. Natychmiast po wykryciu problemu firma ta przystąpiła do usunięcia awarii swojego sprzętu. W tej chwili prowadzone są intensywne działania w celu zapobieżenia podobnym sytuacjom w przyszłości. Pracujemy z tą firmą w trybie wyjątkowo przyspieszonym, starając się jak najszybciej sprowadzić nowy sprzęt. Przepraszamy klientów za te niedogodności, pracujemy intensywnie, aby jak najszybciej rozwiązać tę trudną sytuację – mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marzena Polak, Senior PR Specialist UPC Polska.

Za każdy dzień przerwy w świadczeniu usługi telefonicznej trwającej dłużej niż 12 godzin abonentowi przysługuje zwrot 1/30 abonamentu za świadczenie usługi telefonicznej. Za okres przerwy w świadczeniu innej usługi wynikający z awarii trwającej dłużej niż 36 godzin przysługuje mu prawo obniżenia opłaty abonamentowej w wysokości 1/30 za każdy dzień braku sygnału.

Wszystkie awarie dotyczą zarówno problemów z internetem, jak i połączeń telefonicznych. Problem dotknął obydwu usług, ponieważ sprzęt, który nie spełnił swego zadania, obsługuje zarówno usługę internetową, jak i telefoniczną.

-Warto tutaj dodać, iż obniżenie abonamentu następują na podstawie reklamacji złożonej przez abonenta – dodaje Marzena Polak.

Jak zapewnia nas UPC podjęte zostały już odpowiednie kroki w celu rozbudowania systemu monitorowania, aby nie dopuścić do podobnych sytuacji w przyszłości.

UPC Polska ma milion abonentów telewizji kablowej, ponad 200 tys. klientów szerokopasmowego dostępu do internetu a liczba klientów usługi telefonicznej przekroczyła 60 tysięcy.

łk
Autor artykułu:
łk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Verbena znów w portfolio agencji Insignia

Verbena znów w portfolio agencji Insignia

"Kolej przejść na Ty". Zimowy pociąg marki Tyskiego wróci na tory

"Kolej przejść na Ty". Zimowy pociąg marki Tyskiego wróci na tory

Oto wyniki Spotify za trzeci kwartał. Rośnie liczba subskrybentów

Oto wyniki Spotify za trzeci kwartał. Rośnie liczba subskrybentów

Szefowa Microsoftu twierdzi, że Polska może być liderem w wykorzystaniu AI

Szefowa Microsoftu twierdzi, że Polska może być liderem w wykorzystaniu AI

"Szepty mroku" powracają. Trzeci sezon thrillera noir AMC odkrywa mroczne tajemnice pustyni
Materiał reklamowy

"Szepty mroku" powracają. Trzeci sezon thrillera noir AMC odkrywa mroczne tajemnice pustyni

Allegro z nową odsłoną aplikacji i asystentem AI

Allegro z nową odsłoną aplikacji i asystentem AI