Problemy z Renault

W niektórych modelach Renault Master 2 mogą wystąpić wady prowadzące do utraty panowania nad pojazdem przez kierowcę - poinformował Prezesa UOKiK koncern Renault Polska

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów został poinformowany o możliwości wystąpienia wady w samochodach Renault Master 2, wyprodukowanych w okresie od 2 września do 15 listopada 2003 roku w zakładach produkcyjnych w Batilly we Francji.

Istotą wady jest możliwość nieprawidłowego mocowania koła kierownicy, co może objawić się jego wibracjami i zakłócić panowanie nad pojazdem.

Zgodnie z informacją przekazaną UOKiK, Renault Polska w ramach "Akcji Przywoławczej" będzie powiadamiał listownie właścicieli samochodów z grupy zagrożonej wadą o konieczności kontroli aut przez autoryzowaną stację obsługi. Koncern zobowiązał się również usunąć wszystkie ujawnione wady na własny koszt.

Komunikat prasowy UOKiK oparty jest na piśmie skierowanym przez przedsiębiorcę do UOKiK i ma na celu ochronę interesów słabszych uczestników rynku. Prezes Urzędu nie wydał w tej sprawie decyzji na podstawie ustawy o ogólnym bezpieczeństwie produktów, a tym samym nie zobowiązał Renault Polska do wycofania produktu z rynku ani odkupienia go od konsumentów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska