Procter & Gamble dla Saatchi & Saatchi X

Saatchi & Saatchi X została główną agencją shopper marketingową Procter & Gamble.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Koncern Procter & Gamble zdecydował się na przekazanie gros budżetu swoich działań shopper marketingowych do agencji Saatchi & Saatchi X. „Wierzymy, że decyzja o powierzeniu budżetu w ręce tej agencji, w jeszcze większym stopniu zacieśni naszą współpracę z Grupą Saatchi & Saatchi” – powiedział Alex Tosolini, General Manager, Procter & Gamble CEN. Agencja Saatchi & Saatchi należąca do tej samej grupy co Saatchi & Saatchi X obsługuje marki: Ariel, Head&Shoulders, Pampers, blend-a-med, Olay.

Na mocy umowy, która będzie obowiązywała przez najbliższe 12 miesięcy Saatchi & Saatchi X obsłuży 80 proc. budżetu shopper marketingowego Procter & Gamble Polska. Koncern zdecydował się na powierzenie agencji swoich działań shopper marketingowych po kilkumiesięcznym okresie próbnej współpracy. Saatchi & Saatchi X została oceniona przez Procter & Gamble na podstawie szeregu kryteriów bardzo dobrze ze szczególnym naciskiem na wysoki poziom obsługi projektów shopper marketingowych.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?