Pru w kampanii o wypłacie przedwojennych polis mówi o zaufaniu

Prudential Polska, obecnie pod marką Pru, w nowej odsłonie kampanii marketingowej nawiązała do swoich wartości - dotrzymywania złożonych obietnic.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W połowie lipca ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej marki Pru. Kampania podkreśla ponadczasowe wartości ubezpieczyciela, czyli zaufanie i dotrzymywanie danego słowa oraz indywidualne podejście do klienta.

W spotach telewizyjnych i innych materiałach reklamowych ubezpieczyciel komunikuje, że chociaż Prudential zmienia się na Pru, to sposób, w jaki firma funkcjonuje, oraz wartości, którymi się kieruje, pozostają niezmienne.

- Najnowsza odsłona kampanii reklamowej podkreśla wartości, którymi kierujemy sie niezmiennie od ponad 170 lat. Każdą zawartą polisę traktujemy jako złożoną obietnicę, za którą stoi konkretny człowiek ze swoimi planami i marzeniami, dlatego zrobimy wszystko, by jej dotrzymać. Prudential od lat wypłaca pieniądze spadkobiercom przedwojennych polis, tak i dziś firma pod nową marką Pru dotrzymuje swoich zobowiązań - podkreśla Tomasz Borchowiec, szef marketingu Prudential Polska.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mlody-bog-sie-dwoi-prudential-reklama-kampania-2w1-dla-pewnej-przyszlosci ##

Pru będzie się reklamować do końca roku

Prudential zaplanował działania reklamowe do końca roku, dzieląc je na kilka etapów. Obejmują one emisję spotów w stacjach telewizyjnych oraz w formatach wideo i display w internecie. Kampania prowadzona jest także w mediach społecznościowych marki oraz poprzez działania z zakresu content marketingu i performance.

Reklamy telewizyjne będą wyświetlane w formatach 15 sekund i 30 sekund.

Kreację kampanii reklamowej zrealizowała agencja reklamowa Publicis Lion. Planowanie i zakup mediów przygotował dom mediowy Starcom. Spoty reklamowe wyreżyserował Daniel Jaroszek, zaś ich produkcją zajęło się studio Film Reaktor. Kampania reklamowa jest wspierana działaniami PR.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska