'Przerób ciuchy po swojemu'

Rozpoczęła się kampania wspierająca wspólną akcję Heyah i House.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Heyah i House rozpoczęły wielką akcję „Przerób ciuchy po swojemu”. Marki proponują pomysłowe rozwiązania, dzięki którym klienci sami będą mogli tworzyć wyjątkowe ubrania. W salonach House można już znaleźć specjalne zestawy Hand Made z akcesoriami do stylizacji ubrań, dzięki którym będzie można nadać swoim rzeczom niepowtarzalny wygląd.

      

Z początkiem maja rozpoczęła się kampania komunikująca najnowszą akcję obu marek – „Przerób ciuchy po swojemu”. Celem kampanii jest poinformowanie wszystkich odbiorców o nowej ofercie przygotowanej dla nich przez House i Heyah. Dzięki tej akcji klienci będą mieli możliwość poznania uroku projektowania ubrań i przyjemności tworzenia własnych, niepowtarzalnych wzorów.

Kreacje z kampanii promującej akcję można zobaczyć na outdoorze oraz w Internecie. Powstała również, dedykowana akcji „Przerób ciuchy po swojemu”, strona http://www.handmadeinhouse.pl/. Innym ważnym, stałym elementem jest charakterystyczne logo, które powstało specjalnie w celu podkreślenia wyjątkowości tego przedsięwzięcia oraz współpracy obu marek.

W sesji zdjęciowej wykorzystano ubrania z kolekcji House, które zostały wystylizowane przy pomocy zestawów Hand Made, dostępnych już w salonach House na terenie całego kraju.

Kampanię przygotował zespół marketingu Heyah wraz z zespołem marketingu House, przy współpracy agencji G7, agencji Engine i domu mediowego Optimum Media OMD.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?