Public Dialog wypromuje E.Leclerc

Od lutego br. Public Dialog rozpoczęła współpracę ze stowarzyszeniem super i hipermarketów E.Leclerc.

pr
pr
Udostępnij artykuł:
Public Dialog wypromuje E.Leclerc

Agencja będzie odpowiedzialna za opracowanie i realizację strategii PR, działania media relations, przygotowanie koncepcji działań CSR, prowadzenie biura prasowego, doradztwo w kryzysie oraz organizację wydarzeń specjalnych.

Wybór partnera nastąpił w drodze przetargu.

Za działania dla E.Leclerc będzie odpowiedzialny zespół Iwony Pietrzak.

Strony nie zdradzają na jaki okres zawarto umowę.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa