Pyszna zabawa z robotem

Kampania agencji Publicis dla nowego produktu marki Moulinex

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Pojawienie się na rynku nowego robota kuchennego Moulinex Odacio wesprze rozpoczynająca się jutro (26.11.2004) kampania reklamowa przygotowana przez agencję Publicis. Kampania jest prowadzona w telewizji. Wykorzystuje adaptację spotu wyprodukowanego przez francuski oddział Publicisu. Grupę docelową stanowią aktywne kobiety, które również zajmują się gotowaniem.

Nowy robot kuchenny ma 29 funkcji oraz wbudowane urządzenie do przygotowywania puree oraz przecierów o nazwie „Maxipress”. Przygotowana reklama informuje o powyższych właściwościach nowego urządzenia. Sloganem kampanii jest: „Pyszna zabawa”.

Spot przedstawia młodego mężczyznę, który w pośpiechu, rozmawiając przez telefon przygotowuje posiłek dla swojego dziecka. Proponowane przez niego danie nie podoba się jednak malcowi, który niczym koszykarz wrzuca przysmaki z talerza do stojącego w pobliżu robota kuchennego.

Spot pojawi się w stacjach telewizyjnych: Polsat, TVP 1, TVP 2, TVN, Discovery.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"