Q&A Communications dla centrum handlowego Posnania

Firma Apsys, właściciel centrum handlowego Posnania, wybrała w przetargu na obsługę PR agencję Q&A Communications.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Do zadań agencji należy przygotowanie strategii komunikacji, współpraca z mediami, prowadzenie biura prasowego oraz koordynacja sportowych i charytatywnych przedsięwzięć we współpracy z lokalną społecznością. Zespół Q&A Communications odpowiada za komunikację wizerunkową i kryzysową.

Przedstawiciel agencji będzie również pełnił funkcję rzecznika prasowego Posnanii. Zastąpi Filipa Gruszczyńskiego.

Za realizację projektów ze strony agencji odpowiadać będą group project manager, Karolina Gajewska wraz z Małgorzatą Muszyńską, project managerką.

Umowa obowiązuje od kwietnia przez najbliższe dwa lata. Poprzednio obsługą PR Posnanii zajmowała się agencja V5Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa