Q&A Communications dla centrum handlowego Posnania

Firma Apsys, właściciel centrum handlowego Posnania, wybrała w przetargu na obsługę PR agencję Q&A Communications.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Do zadań agencji należy przygotowanie strategii komunikacji, współpraca z mediami, prowadzenie biura prasowego oraz koordynacja sportowych i charytatywnych przedsięwzięć we współpracy z lokalną społecznością. Zespół Q&A Communications odpowiada za komunikację wizerunkową i kryzysową.

Przedstawiciel agencji będzie również pełnił funkcję rzecznika prasowego Posnanii. Zastąpi Filipa Gruszczyńskiego.

Za realizację projektów ze strony agencji odpowiadać będą group project manager, Karolina Gajewska wraz z Małgorzatą Muszyńską, project managerką.

Umowa obowiązuje od kwietnia przez najbliższe dwa lata. Poprzednio obsługą PR Posnanii zajmowała się agencja V5Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jak media relacjonowały katastrofę Heweliusza? "Zagranicznym dziennikarzom zazdrościłem telefonów komórkowych"

Jak media relacjonowały katastrofę Heweliusza? "Zagranicznym dziennikarzom zazdrościłem telefonów komórkowych"

Dzielili, a teraz łączą. Jeden zarząd Wyborczej i Gazeta.pl [NASZ NEWS]

Dzielili, a teraz łączą. Jeden zarząd Wyborczej i Gazeta.pl [NASZ NEWS]

Władze TVP ograniczają współpracę z szefową rady programowej. "Zlekceważono posiedzenie"

Władze TVP ograniczają współpracę z szefową rady programowej. "Zlekceważono posiedzenie"

Resort kultury chce wspierać media lokalne. Wiadomo, kiedy poznamy założenia

Resort kultury chce wspierać media lokalne. Wiadomo, kiedy poznamy założenia

Nasza Klasa wróciła jako aplikacja. Ile osób ją pobrało?

Nasza Klasa wróciła jako aplikacja. Ile osób ją pobrało?

Spółka Orlenu zmieni nazwę. "Finalnym efektem będzie wspólny brand"

Spółka Orlenu zmieni nazwę. "Finalnym efektem będzie wspólny brand"