Questia dla sieci Sephora

Questia wygrała przetarg na obsługę PR sieci Sephora.

km
km
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Współpraca obejmuje działania zmierzające do budowania wizerunku korporacyjnego Sephora Polska. Questia odpowiedzialna jest za opracowanie i realizację strategii komunikacji korporacyjnej, prowadzenie biura prasowego oraz wsparcie wydarzeń specjalnych organizowanych przez sieć.

Za działania z zakresu public relations dla sieci Sephora odpowiedzialny jest dwuosobowy zespół pod kierownictwem Urszuli Matej-Bil.

Umowa została zawarta do końca 2011 roku

km
Autor artykułu:
km
Author widget background
Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa szefowa marketingu w Multikinie

Nowa szefowa marketingu w Multikinie

Oshee dalej z Matą. Nowe napoje tylko w Żabce

Oshee dalej z Matą. Nowe napoje tylko w Żabce

Zagraniczni twórcy w rosterze Papaya Films

Zagraniczni twórcy w rosterze Papaya Films

Prezes UODO zawiadamia prokuraturę. Chodzi o nagie zdjęcia kobiet

Prezes UODO zawiadamia prokuraturę. Chodzi o nagie zdjęcia kobiet

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność
Materiał reklamowy

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność

Koniec futer w "Vogue" i "GQ". Wydawca ogłosił zakaz

Koniec futer w "Vogue" i "GQ". Wydawca ogłosił zakaz