Questia dla sieci Sephora

Questia wygrała przetarg na obsługę PR sieci Sephora.

km
km
Udostępnij artykuł:

Współpraca obejmuje działania zmierzające do budowania wizerunku korporacyjnego Sephora Polska. Questia odpowiedzialna jest za opracowanie i realizację strategii komunikacji korporacyjnej, prowadzenie biura prasowego oraz wsparcie wydarzeń specjalnych organizowanych przez sieć.

Za działania z zakresu public relations dla sieci Sephora odpowiedzialny jest dwuosobowy zespół pod kierownictwem Urszuli Matej-Bil.

Umowa została zawarta do końca 2011 roku

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?