Radio ulubionym medium

72 procent dorosłych Amerykanów przeznacza na słuchanie radia mniejwięcej tyle samo czasu co pięć lat temu.

km
km
Udostępnij artykuł:

Podróżując samochodem, 73 procent mieszkańców USA włącza radio -informuje serwis Media Life, powołując się na badanie firmy OmniTelprzeprowadzone na zlecenie American Media Services.

61 procent respondentów stwierdziło, że słucha radiaprzynajmniej raz dziennie. W porównaniu z kwietniem ubiegłego rokuwskaźnik ten spadł o 3 procent, a wobec września o 2 procent. 1/3badanych przyznała też, że słucha radia internetowego, a 12 procentradia HD.

Z kolei słuchając tradycyjnego radia, 53 procent respondentów wtrakcie przerw reklamowych nie zmienia stacji. Robi to 35 procentbadanych, a 8 procent całkowicie wyłącza radioodbiornik.

źródło: Media Life

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem