Najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company (styczeń-marzec 2007) pokazuje, że I kwartał 2007 roku należał do radia RMF FM.
Udział radia RMF FM w rynku słuchalności wyniósł w ostatnim badaniu 22,4 proc. co w stosunku do analogicznego okresu rok temu oznacza wzrost o 1 punkt proc. Na drugim miejscu plasuje się Radio Zet z 19,2 proc. udziałem w rynku (poprzednio 18,8 proc.).
Na podium znalazła się jeszcze "Jedynka" z wynikiem 12,9 proc. (spadek aż o 2 punkty proc.).
Na czwartym miejscu uplasowała się "Trójka" - 6,6 proc. (wzrost o 0,5 punktu procentowego). Na przeciwnym biegunie inna stacja Polskiego Radia - Biska, która straciła ponad połowę słuchaczy.
Słuchalność stacji radiowych – Udział w rynku styczeń-marzec 2007Styczeń-marzec 2006Stacje ogólnopolskieRadio RMF FM22,40%21,40%Radio Zet19,20%18,80%Jedynka - Program 1 Polskiego Radia12,90%14,90%Trójka - Program 3 Polskiego Radia6,60%6,10%Radio Maryja2,20%2,50%Dwójka - Program 2 Polskiego Radia0,70%0,70%Bis Polskie Radio0,30%0,70%Stacje ponadregionalneRadio TOK FM1,00%0,80%Radiostacja0,90%0,60%Radio Wawa0,80%0,80%Grupy radioweGrupa TIME [46]8,80%7,90%Audytorium [17]5,10%5,00%Grupa AGORA [28]3,80%4,40%Grupa AD.POINT [11]1,80%1,50%Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, styczeń - marzec 2007, ogół badanych, próba: 23055.

Porównując dane "miesiąc do miesiąca" to spory wzrost zanotował PR 3.
Słuchalność stacji radiowych – Udział w rynku styczeń-marzec 2007Grudzień-luty 2007Stacje ogólnopolskieRadio RMF FM22,40%22,50%Radio Zet19,20%19,40%Jedynka - Program 1 Polskiego Radia12,90%13,60%Trójka - Program 3 Polskiego Radia6,60%6,00%Radio Maryja2,20%2,10%Dwójka - Program 2 Polskiego Radia0,70%0,60%Bis Polskie Radio0,30%0,40%Stacje ponadregionalneRadio TOK FM1,00%0,90%Radiostacja0,90%0,90%Radio Wawa0,80%0,90%Grupy radioweGrupa TIME [46]8,80%8,70%Audytorium [17]5,10%5,20%Grupa AGORA [28]3,80%3,90%Grupa AD.POINT [11]1,80%1,70%Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych, listopad 2006 - styczeń 2007; próba: 23 040.










