'Ratuj niedźwiedzia, wyłącz prąd' - zachęca Greenpeace

Pod hasłem "Ratuj niedźwiedzia, wyłącz prąd" trwa kampaniaGreenpeace zachęcająca do oszczędzania energii. Akcja wykorzystujeniestandardowe formy przekazu.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Greenpeace pod hasłem "Ratuj niedźwiedzia, wyłącz prąd"promuje walkę z globalnym ociepleniem przez oszczędzanie energii.Kreacja w formie graffiti pokazuje niedźwiedzia na krześleelektrycznym, co ma symbolizować wszystkie gatunki zagrożonewymarciem. W kampanii wykorzystywane są również fosforyzującenaklejki z podziękowaniami za wyłączenie prądu.

Akcja od końca marca jest prowadzona na koszulkach i ścianach,na których naklejki i graffiti umieszczane są obok włącznikówświatła. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa OgilvyAction.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej